Plaj ürünlerinde değişim nasıl yapılmakta?

Öncelikle mutlaka bizimle iletişime geçiniz. 0 555 878 4969

1-) Ürünün zarar görmemiş olması gerekmekte.

2-) Ürün üzerindeki etiketin sökülmemiş olması gerekmekte.  Etiketi sökülmüş ürünler kesinlikle değişim yapılamaz. (Etiket silikonla bağlı olduğu için kargo esnasında kopma durumu kesinlikle yoktur, etiketi sökük bir ürünü göndermeyiniz, aksi halde karşı ödemeli olarak size iade edilir.)

3-) Askı, üzerinde ürün kodu yazan şeffaf poşet, fatura ve ürün eksiksiz olarak gönderilmedi. Bunlardan her hangi bir tanesinin eksiklik olması durumunda ürün olduğu gibi size iade edilir kargo masrafı ile birlikte.


Değişimlerde kargo masrafı nasıl olmakta?

Ürünü bize gönderirken kargo ücretini siz (İstediğiniz kargo şirketi ile), değişen ürünü size gönderirken ise kargo ücretini biz ödemekteyiz.

Başka bir yol;

Kargo şubesi bireysel gönderilerde size daha fazla masraf çıkaracağı için paketinizin içerisine 20 TL koyarak karşı ödemeli (Aras kargo ile) bize gönderebilirsiniz. Ya da bu tutarı havale yapabilirsiniz. Önemli not: Pakete ücret eklemeyen veya hesabımıza tutarı göndermeyen kargoların size tekrar gönderimi imkânsızdır.


İstediğim ürünle değiştirebilir miyim?

Satın aldığınız ürün markası ile değişim yapabilirsiniz, farklı markalarla değişim yapılmamakta.


Değişim yapamadığım plaj ürünü var mı?

Evet, pareo ve plaj elbiseleri standart beden olduğu için değişim yapılmamakta.


Plaj ürünlerinde iade yapabilir miyim?

Hayır, plaj ürünlerinde iade yapılmamaktadır.